در حال بارگذاری ...

رونمایی از کتاب آخرین دکل از اولین پادگان جنگ در جزیره خارگ 

سالن سینما صدف جزیره خارگ، عصر روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه میزبان رونمایی از کتاب «آخرین دکل از اولین پادگان جنگ» بود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در بوشهر، این آیین  با حضور علیپور رئیس شورای شهر، وطن‌دوست عضو شورا، اسدی زاده مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهانشیر یاراحمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

رئیس شورای شهر جزیره خارگ در ابتدای برنامه از تلاش‌های هنرمندان جزیره قدردانی کرد و گفت: شورا تلاش می‌کند تا همواره حامی هنرمندان و در کنار آن‌ها باشد تا دغدغه‌های آن‌ها برای تولید کار باشد. وی در ادامه به نویسنده جوان خارگی، علی نبی پور به خاطر انتشار اولین اثر منتشرشده‌اش تبریک گفت.

در ادامه جهانشیر یاراحمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان ضمن تبریک به علی نبی پور درباره چگونگی انتخاب و انتشار این اثر و مجموعه‌ای که منتشرشده سخن گفت و برای این نویسنده آرزوی موفقیت کرد.

یاراحمدی که مدیر پروژه و ویراستار این مجموعه هست؛ هشت کتاب منتشرشده در این مجموعه را معرفی کرد و درباره کتاب نبی پور گفت: این کتاب حاوی دو نمایشنامه است. نمایشنامه «آخرین دکل از اولین پادگان جنگ» و «گمشده در هزارتوی زمان».

وی در ادامه درباره عمر تئاتر مقاومت در استان سخن گفت: علی نبی پور نیز با حضور روی صحنه از خانواده‌اش و همه کسانی که در دنیای نویسندگی حامی‌اش بوده‌اند تشکر کرد.

خوانش بخش کوتاهی از نمایشنامه «آخرین دکل از اولین پادگان جنگ» توسط حسین اسدی و علی نبی پور بخش دیگری از برنامه رونمایی بود.

بخش پایانی این آیین رونمایی از کتاب «آخرین دکل از اولین پادگان جنگ» بود که با حضور نویسنده، رئیس شورای شهر خارگ، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان، مسئول نمایندگی ارشاد جزیره، وطن‌دوست عضو شورا و مجدم رئیس اداره خدمات اجتماعی شرکت پایانه‌ها انجام شد.

این آیین با مجری‌گری الهام چنانی و با همراهی عماد عرب زاده آهنگساز برنامه برگزار شد.

«آخرین دکل از اولین پادگان جنگ» اولین کتاب منتشرشده نمایشنامه‌نویس خارگی، علی نبی پور است.

 




نظرات کاربران